اخبار و مقالات سوپر لایف

تنظیم زمان باز و بسته شدن درب برقی
بی پروا

تنظیم زمان باز و بسته شدن درب برقی

 درب های پارکینگ یکی از وظایف مهمی که دارند تامین امنیت برای محیط موردنظر است! با دانستن نحوه تنظیم زمان باز و بسته شدن درب برقی می توانید امنیت را به محیط ساختمان محل زندگی و یا محل کار خود برگردانید! برای این  که در برقی شما بدون مشکلی کار کند شما باید یک سری تنظیمات مورد نیاز را برای درب برقیپارکینگ انجام بدهید. یکی از تنظیماتی که در این زمینه باید پیگیری کنید تنظیم زمان باز و بسته شدن درب برقی است.

زمانی که درب پارکینگ را به کمک ریموت کنترل باز و بسته می کنید توقع می رود که درب بعد از مدتی به طور خودکار بسته شود اما این توقع شما زمانی عملی می شود که شما توانسته باشید تنظیم زمان باز و بسته شدن در برقی را انجام بدهید. اما سوال مهم این است که بهترین روش برای تنظیم باز و بسته کردن درب برقی چه زمانی است؟ در این باره کافیست در ادامه مطلب همراه ما باشید. 

قبل از آن که بخواهید به این تنظیمات برای در برقی فکر کنید بهتر است بدانید که چرا این تنظیمات از اهمیت بالایی برخوردار هستند! یکی از نظراتی که کاربران در این زمینه ارائه می دهند این است که خب وقتی می توانند به کمک ریموت در برقی را باز و بسته کنند چرا به در اتوماتیک زمان بدهند!

گاهی فراموش کار بودن افراد می تواند مشکلات زیادی را در پی داشته باشد. افراد درب را باز می کنند اما فراموش می کنند که درب را ببندند در این صورت امنیت محیط به خطر می افتد! پس وقتی بتوانید این کار را انجام بدهید در آینده دچار مشکل نمی شوید.

 

Set_the_closing_time_of_the_automatic_door 1

 

تنظیم زمان بسته شدن در برقی پارکینگ به روش آسان

عموما زمان باز شدن بهترین در برقی پارکینگ می توانید از ریموت کنترل استفاده کنید اما دو روش وجود دارد که به راحتی می توانید بدون آن که مشکلی ایجاد شود درب پارکینگ را ببندید. در روش اول شما امکان استفاده از دکمه تایمر را دارید و در روش دوم شما می توانید از دکمه Dip Switch استفاده کنید. درباره ی این روش در ادامه مطلب بیشتر بخوانید!

بستن درب برقی پارکینگ به کمک دکمه تایمر

در این روش شما باید از مدار فرمان کمک بگیرید. مدار فرمان را می توان یکی از بخش های مهم درب اتوماتیک به شمار آورد چرا که عملکرد بیشتر بخش های درب به این بخش مربوط می شود. با وجود مدار فرمان شما امکان زمان باز و بسته شدن لنگه های درب را می توانید راهم کنید.

دکمه تایم را بر روی مدار فرمان پیدا کنید ، این دکمه را به مدت چند ثانیه نگه دارید تا زمانی که چراغ آن روشن شود و شروع به چشمک زدن کند بعد از مشاهده این عمل دکمه درب را فشار دهید در این مرحله دکمه تایمر زمان های زیادی را به شما نشان می دهد که باید بگوییم می توانید هر زمانی که خواستید را خودتان مشخص کنید. این زمان مربوط به فاصله زمانی بین باز و بسته شدن درب برقی پارکینگ است.

 

Set_the_closing_time_of_the_automatic_door 2

 

تنظیم بسته شدن در برقی را به هر کسی نسپارید!

برای تنظیم درب برقی بهتر است از یک تکنسین این کار کمک بگیرید تا مطمئن شوید این کار به درستی انجام می شود. البته این موارد را در زمان نصب بهترین در برقی باید به آن توجه داشته باشید. اگر از یک شرکت معتبر خرید درب برقی را انجام بدهید آن ها به راحتی خدمات پس از فروش خود را به شما ارائه می دهند.

بهترین برند در برقی که در تهران وجود دارد سوپر لایف است! برای این که از این برند در برقی را سفارش بدهید کافیست با شرکت متین گذر در ارتباط باشید. برای دیدن محصولات ما از فروشگاه آنلاین سوپرلایف دیدن کنید.

Print
1803 رتبه بندی این مطلب:
2.8
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright