اخبار و مقالات سوپر لایف

فروش، نصب، تعمیر  انواع درب اتوماتیک
بی پروا

فروش، نصب، تعمیر انواع درب اتوماتیک

فروش، نصب، تعمیر  انواع و اقسام درب اتوماتیک و اطلاعات کامل دربارهی آن

درب اتوماتیک یکی از درهای پر کاربرد هست که امروزه انواع و اقسام آن در سطح خیابان ها به وفور به چشم می خورد. همان طور که مستحضر هستید، امروزه زندگی بشر لحظه به لحظه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در حال تغییر و تحول می باشد. بزرگترین ثمره تکنولوژی بر زندگی ما انسان ها این که به موازات پیشرفت آن کارهای ما هم نیز راحت تر می شود.

از بارزترین دستاورد های بشر با رویکرد به تکنولوژی و پیشرفت می توان به انجام اتوماتیک بسیاری از کارها و خارج شدن آن از حالت دستی است. درب اتوماتیک یکی از نمونه های پیشرفت تکنولوژی و صنعت می باشد. که در اینجا ما قد داریم آن را بیشتر به شما معرفی کنیم.

درب اتوماتیک را بیشتر بشناسیم!

همانطور که همه ما می دانیم در گذشته های نه چندان دور چیزی به نام در اتوماتیک وجود نداشت و تمامی درب ها  برای باز و بسته شدن نیازمند  یک نیروی محرکه یا منبع انرژی بودند که غالبا این نیروی محرکه چیزی نبود زجر دستان نحیف انسان.

در واقع هیچ دری بدون اعمال نیروی محرکه بر آن قابل باز و بسته شدن نبوده و حتما باید برای باز کردن و یا بستن درها نیروی دست انسان مورد استفاده قرار می گرفت. اما در حال حاضر  پیشرفت علم و تکنولوژی شرایط را کاملا متفاوت کرده و علاوه بر اینکه یک سری درها ی که به نام درب اتوماتیک خوانده می شوند کاملا بدون نیاز به  نیروی دست انسان، باز و بسته می شود. به بیانی دیگر در این مدل درهای نو ظهور نیروی دست جای خورد را به نیروی جریان الکتریسیته بخشیده است.

امروز بر خلاف گذشته که هیچ در اتوماتیکی وجود نداشت بیشتر درب ها اتوماتیک شده اند و به صورت خودکار بواسطه نیروی جریان الکتریسیته باز و بسته می شوند. با توجه به شرایط موجود و پیشرفت درهای اتوماتیک طولی نخواهد کشید که درب های قدیمی جای خود را به درب اتوماتیک بخشیده و بطور کلی منسوخ شده و از صحنه زندگی بشر محو گردند.

البته باید متذکر شویم که در این میان درب های اتوماتیک نیز به سرعت در حال پیشرفته شدن بوده و در جهت سهولت  باز و بسته شدن هر روزه امکانات جدید تری به آن ها بواسطه صنعت گران زبده افزوده می گردد.  همچنین علاوه بر در نظر گرفتن آسایش کاربران امنیت درب اتوماتیک نیز مد نظر قرار گرفته و با افزودن امکانات کارشناسی شده به آن ها هر روز از رشد بالایی برخورد شده و پیشرفته تر می شوند.

پیشنهاد برای مطالعه:

نکاتی برای تعمیر درب اتوماتیک

 

 

مهمترین کاربردهای درب اتوماتیک چیست؟

برنامه ریزی های صورت برای درهای اتوماتیک به نحوی است که استفاده از آن ها برای هر جایی که نیاز به در و حفاظ دارد شدنی باشد. به همین سبب امروزه در اتوماتیک دارای کاربردهای زیاد بوده و مردم نیز به دلیل امنیت و راحتی بطور گسترده از آن ها استفاده می کنند.

به نحوی امروزه در اکثر منازل مسکونی، تمامی مراکز خرید، اماکن عمومی، فرودگاه ها و ایستگاه های خطوط مترو به وفور از درب اتوماتیک استفاده می شود.

همچنین درب اتوماتیک  موارد استفاده دیگر ی نیز دارد که برخی از آن ها به شرح ذیل می باشد.

1- قابل استفاده برای مراکز نظامی

2- قابل استفاده برای مکانهای خاص و مکان هایی که نیاز به امنیت بالا دارند

3- قابل استفاده برای آزمایشگاه ها و آشیانه پرواز

4- مصرف انرژی مانند دربهای اتوماتیک

5- قابل استفاده برای هتل ها

6- قابل استفاده برای فروشگاه ها

7- قابل استفاده برای مراکز بهداشتی نظیر اتاق عمل و برخی آزمایشگاهها

8- قابل استفاده برای مکانهای صنعتی به منظور سرعت بخشیدن

9- قابل استفاده به منظور جایگزین نیروی انسانی و کاهش هزینه ها در مناطقی که نیاز به نگهبان و مسئول باز و بسته کردن در نیاز دارد

 

 

آیا مهمترین مزایای استفاده از درب اتوماتیک را می شناسید؟

بهترین درب اتوماتیک مزایای زیادی را در بر دارد که ممکن است ما با برخی از آن ها آشنا باشیم. با توجه به مطالبی که قبلا عنوان کردیم، دو ویژگی، که جزو مهمترین ویژگی های درب اتوماتیک نیز می باشد را به خدمت شما عزیزان معرفی کردیم.

که این دو ویژگی شامل باز و بسته کردن آسان و بی زحمت در اتوماتیک و امنیت بالایی آن ها می باشد. اما واقعیت این است که مزیت های درب اتوماتیک بسیار بیشتر بوده و فقط در این دو گزینه خلاصه نمی گردد، که اگر ما را تا انتها همراهی کنید، باقی ویژگی و مزیت های درب اتوماتیک را برای شما بازگو خواهیم کرد.

بطور کلی عمده ترین و مهمترین ویژگی های مثبت در اتوماتیک علاوه امنیت و راحتی آنها شامل گزینه های زیر است.

1- استفاده کردن اصولی و بهینه از مواد طبیعی

2- استفاده کردن بهینه از انرژی و منابع آن

3- صرفه جویی کردن  در مصرف میزان  انرژی برودتی و حرارتی در حد ۳۰ تا ۵۰ درصد در یک سال

4- کنترل کردن دما و ورود گرد و غبار در اماکنی که دارای تردد بالا هستند

5- امکان استفاده کردن از حد اکثر فضای موجود در محل کاربرد

6- تولید بر اساس اندازه محل مورد نظر و مطابق با درخواست خریدار

7- بهره مندی از امکانات و خدمات خاص و ویژه برای مکانهای خاص همچون بیمارستان ها و درمانگاه ها و موارد مشابه دیگر

8- داشتن دقت و کیفیت بسیار بالا

9- داشتن طراحی های  کاملا جدید، به روز و مدرن

10- بهره مندی از مواد اولیه درجه یک با کیفیت

11- بخشیدن زیبایی خاص  به نمای ورودی ساختمان ها و اماکن تجاری، مسکونی و ادار

12- داشتن قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک

بزرگترین مرکز فروش، نصب و تعمیر درب اتوماتیک

از آنجایی استفاده و نصب درب اتوماتیک در سطح کشور بسیار گسترده شده است، امروزه در سطح همه شهرها مراکز زیادی دایر شده اند که هم در رابطه فروش و عرضه انواع درهای برقی در حال فعالیت هستند و هن اینکه خدمات پس از نصب را به مردم ارائه می دهند.

اما مردم جهت انتخاب بهترین مرکز جهت خرید و دریافت خدمات ابتدا پرس جوهای لازم را انجام داده و سپس برای خرید و درخواست خدمات اقدام کنند.

 لازم به ذکر هست که مرکز فروش ما یکی از بهترین مراکز فروش عرضه کننده و ارائه دهنده قیمت بوده و آماده خدمت رسانی و فروش محصول به همه ایرانی ها در سراسر کشور هست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از نحوه فروش و انجام نصب و تعمیر کار و یا دریافت لیست قیمت محصولات ما با کارشناسان گروه صنعتی درب اتوماتیک سوپر لایف  تماس حاصل نمایید.

Print
685 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright