اخبار و مقالات سوپر لایف

ساختار انواع موتور جک برقی پارکینگ
بی پروا

ساختار انواع موتور جک برقی پارکینگ

یکی از مواردی که در زمان خرید جک برقی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ساختار موتور جک برقی پارکینگ است. هر چقدر موتور جک برقی کیفیت بالایی داشته باشد می تواند به باز و بسته شدن درب در راحت ترین حالت ممکن کمک بزرگی کند. در ادامه سعی می کنیم شما را با ساختار انواع موتور جک برقی پارکینگ سوپرلایف آشنا کنیم همراه ما باشید . برای ورود به فروشگاه سوپرلایف و خرید محصولات بر روی لینک کلیک کنید. فروشگاه آنلاین سوپرلایف
اگر نمی دانید کدام نوع جک را برای خود خریداری کنید کافیست تا از محصولات پرفروش ما که شامل جک پارکینگ بازویی ماکسیم 300 و جک پارکینگ بازویی ماکسیم 400 می شود دیدن کنید.
 
بنر جک برقی سوپرلایف

موتور جک برقی الکترومکانیک

در این بخش با ساختار کلی موتور جک برقی پارکینگ الکترومکانیک آشنا شوید! جک های الکتروماکنیک از آن دسته جک هایی هستند که مهمترین و اصلی ترین وطیفه ای که دارند تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی می باشد. اگر بخواهیم که به روند عملکرد این جک برقی پارکینگ اشاره کنیم می توان گفت که این جک ها براساس حرکت رتو و چرخدنده عمل می کنند و عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهند.

در همین راستا مقاله زیر را نیز مطالعه کنید:

بهترین درب برقی فروشگاه کدام است؟

جک برقی پارکینگ پنوماتیکی

جک در برقی پارکینگ پنوماتیک یکی دیگر از انواع جک ها می باشد که این روزها در بازار طرفداران مخصوص به خود را پیدا کرده است! ساختار این جک به صورتی است که در هنگام باز و بسته شدن به هیچ عنوان هیچ سر و صدایی را از خود تولید نمی کند و تنها علت آن نداشتن موتور در این نوع جک برقی پارکینگ است.

اگر زمانی متوجه شدید که این نوع جک با سر و صدا باز و بسته می شود باید بگوییم که شارژ باد تمام شده است و شما باید به فکر شارژ کردن باد جک باشید. این جک به راحتی می تواند تا وزن 250 کیلوگرم را تحمل کند. به همین علت باید به این نکته توجه داشته باشید که این جک برقی بیشتر برای درب هایی با وزن کم مناسب است. جک برقی های پنوماتیک از قطعات زیر تشکیل شده است:

1- کمپروسور هوا

2- سه راهی

3- بازوهای جک

4- قفل بادی

5- شیر پنوماتیکی برقی

 

جک برقی پارکینگ پنوماتیکی

موتور جک برقی پارکینگ هیدرولیکی

به دلیل این که مایعات خاصیت تراکم پذیری بالایی دارند می توانند برای انتقال انرژی بسیار مفید واقع شوند. برای این که جک های برقی هیدرولیک بتوانند کار کنند در یکی از محفظه های آن ها از روغن هیدرولینک استفاده می شود. از این نوع جک برای مکان هایی استفاده می شود که تردد در آن جا بیش از اندازه می باشد.

اگر در شهری زندگی می کنید آب و هوا در آن سرد است جک های هیدرولیک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. جک برقی اتوماتیک یکی از ویژگی های مفیدی که دارد این است که می تواند به راحتی امنیت محیط را تضمین کند. 

 

 

موتور جک بازویی پارکینگ

این نوع جک پارکینگ در زمان باز و بسته شدن سر و صدای کمی را ایجاد می کند و همچنین به راحتی می تواند امنیت پارکینگ را برای شما چندین برابر کند. 

در زمان خرید بهترین جک پارکینگ توجه داشته باشید که جکی را انتخاب کنید که با میزان تردد و وزن درب شما تناسبت بالایی داشته باشد. برای خرید بهترین جک پارکینگ ایرانی می توانید با سوپر لایف در ارتباط باشید و از فروشگاه ما دیدن کنید.

Print
2453 رتبه بندی این مطلب:
3.4
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright