اخبار و مقالات سوپر لایف

جک ریلی پارکینگ چیست؟
فرحزادی

جک ریلی پارکینگ چیست؟

جک ریلی پارکینگ همانند درب های اتوماتیک پارکینگی می باشند که دارای بدنه تمام فلزی بوده و با ریموت از راه دور قابل کنترل هستند. این درب ها با توجه به عرض ورودی حیاط منزل یا باغ و ویلا در اندازه و ابعاد مختلفی تولید و نصب میشوند. در ادامه ویژگی های جک ریلی پارکینگ ، قیمت و نوع موتورهای استفاده شده و همچنین نکات مهم در خرید و سفارش در آنها را شرح خواهیم داد.

راجع به جک ریلی پارکینگ می دانید؟

استفاده از جک ریلی پارکینگ به دلیل آسان تر شدن تردد و مدیریت بهتر ورود و خروج خودروها و افراد مختلف به حیاط منازل و محیط های صنعتی در دنیای امروز نقش مهمی دارند. درب اتوماتیک تنوع بالایی دارد که از جمله موارد پرکاربرد برای محیط هایی که عرض زیادی به ورودی آنها اختصاص داده است می توان به استفاده از جک ریلی اشاره نمود. از مهم ترین ویژگی های این جک برقی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

بنر جک ریلی

 

1) جک ریلی پارکینگ به دلیل اینکه در محیط های روباز استفاده می شود، به همین دلیل باید در برابر نم و رطوبت و گرد و غبار و افزایش بیش از اندازه دما مقاومت مطلوبی داشته باشد. مقاومت درب نه تنها در بدنه باید تامین شود، بلکه سایر قطعات آن نیز باید در این زمینه شرایط مطلوبی داشته باشند.

2) علاوه بر بدنه فلزی بر روی این درب ها موتور یا جک برقی نیز نصب می شود تا انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب را تامین نماید.

3) جک ریلی پارکینگ در دو نوع دو لنگه و تک لنگه قابل اجرا می باشد. در شرایطی که عرض ورودی زیاد باشد، اجرای درب به صورت تک لنگه باعث افزایش وزن آن می گردد. به همین دلیل فشار زیادی به موتور وارد خواهد شد، لذا بهتر است به صورت دو لنگه نصب شوند.

4) درب های معمولی کشویی با نصب موتور و متعلقات قابل تبدیل به در برقی می باشند.

5) با توجه به تفاوت هایی که در موتور و جک ریلی پارکینگ وجود دارد، محدودیتی در وزن این درب ها وجود ندارد. به عبارت دیگر، متناسب با وزن درب می توان موتور و جک های مختلفی را انتخاب و نصب نمود.

پیشنهاد برای مطالعه:

مقایسه انواع جک پارکینگ و خرید بهترین آن

 

راجع به جک ریلی پارکینگ می دانید؟

 

جک ریلی پارکینگ چه قابلیت هایی دارد؟

مهم ترین و اصلی ترین تفاوت در درب برقی و معمولی، جک برقی نصب شده بر روی آنها می باشد که باعث میشود تا عملکرد ساده و روانی داشته باشند. موتور یا جک ریلی پارکینگ مورد استفاده در این درب ها با توجه به برند و مدل آن دارای قابلیت های مختلفی می باشد که از مهم ترین آنها عبارتند از:

- بسیاری از این درب ها دارای سیستم تشخیص مانع می باشند تا از برخورد درب با موانع قرار گرفته در مسیر حرکت لنگه متحرک در ریل جلوگیری کنند.

- اغلب موتورها و جک برقی مورد استفاده در درب پارکینگ دارای قابلیت ترمزگیری می باشند. منظور از ترمزگیری کاهش سرعت حرکت لنگه متحرک در انتهای مسیر می باشد تا از برخورد شدید با صدای بلند درب در زمان بسته شدن جلوگیری شود.

- جک ریلی برقی حیاط را می توان در تمام شهرها و شهرستان های ایران با ویژگی های آب و هوایی مختلف استفاده نمود. چون اغلب آنها در بازه دمایی +50 تا -25 درجه سانتی گراد عملکرد کاملا روان و بدون صدایی دارند. لذا این درب ها گزینه های کاربردی برای افرادی می باشد که به دنبال خرید درب برقی یا اتوماتیک مناطق سرد و در شهرستان های گرمسیر و سایر شهرهای جنوبی کشورمان نیز می توان از این جک پارکینگ استفاده نمود.

تصویری که در زیر مشاهده می کنید مربوط به یکی از محصولات سوپرلایف است با نام جک پارکینگ بازویی ماکسیم. برای سفارش این محصول از فروشگاه آنلاین سوپرلایف دیدن کنید.

 

5 نکته در خرید جک ریلی پارکینگ

عدم انتخاب صحیح درب پارکینگ بدون در نظر گرفتن قابلیت های موجود در آن و میزان تناسبی که با شرایط و محیط نصب دارند، باعث می شود تا عملکرد و کارایی خوبی از جک ریلی دریافت نشود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در زمان انتخاب و خرید جک برقی به چند نکته زیر توجه داشته باشید:

- ارزان بودن موتور و جک برقی را ملاک و معیار برای انتخاب قرار ندهید، چون این تجهیزات با توجه به قابلیت هایی که دارند و همچنین میزان وزنی که می توانند تحمل کنند نرخ گذاری میشوند.

- در شرایطی که عرض ورودی حیاط زیاد می باشد، بهتر است از درب پارکینگ دو لنگه ریلی استفاده کنید تا فشار کمتری به موتور وارد شود و تردد آسان تر گردد.

- جنس و کیفیت جک برقی را در زمان خرید مد نظر داشته باشید. بدنه جک ریلی باید در برابر ضربه و همچنین نم و رطوبت استقامت کافی داشته باشد.

- بهترین جک پارکینگ را از مراکزی خریداری کنید که در نصب استانداردها را رعایت نمایند و گارانتی و خدمات پس از فروش برای تضمین کیفیت محصولات ارائه دهند.

 

5 نکته در خرید جک ریلی پارکینگ

سفارش بهترین جک پارکینگ

اگر قصدتان این است که بهترین جک پارکینگ را نصب کنید و اینکه سال های سال بدون نیاز به تعمیر و تعویض از آن استفاده کنید لازمه اش این است که از شرکت معتبری جهت خرید اقدام کنید.

جک ریلی سوپر لایف بهترین گزینه برای افرادی مثل شماست که قصد خرید بهترین نوع جک پارکینگ را دارند. جک برقی سوپر لایف در مدل های متنوع با کیفیت اروپایی و رعایت استانداردها تولید و عرضه ی می شود. جهت سفارش و مشاهده انواع جک پارکینگ سوپر لایف کافیست به صفحه ی فروشگاه آنلاین سوپرلایف ما سر بزنید. هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است.

Print
1960 رتبه بندی این مطلب:
3.3
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright