اخبار و مقالات سوپر لایف

چگونه درب اتوماتیک را زمان قطع برق باز و بسته کنیم؟
فرحزادی

چگونه درب اتوماتیک را زمان قطع برق باز و بسته کنیم؟

بعضی وقت ها با این مشکل روبرو شدید که در حین خارج شدن از پارکینگ برق به طور ناگهانی قطع شده و شما راه باز و بسته کردن درب اتوماتیک در زمان قطع برق را هم به خوبی آگاهی ندارید و منتظر می شوید تا برق دوباره وصل شود تا درب را با استفاده از ریموت باز یا بسته کنید. 

اما درست است که درب اتوماتیک با برق کار می کند اما از امکانات بسیار عالیش کار کردن بدون برق است یعنی اگر شما با مشکلاتی مثل نداشتن ریموت ، قطع برق مواجه شوید باز هم می توانید درب برقی را باز و بسته کنید.

درب برقی به دلیل کمک گرفتن از جک پارکینگ یا همان جک برقی به شما این راهکار را می دهد که در زمان قطعی برق نیز درب را به راحتی باز و بسته کنید اما چطور؟

 

بنر درب اتوماتیک

 

روش های باز و بسته کردن درب اتوماتیک در زمان قطع برق

 برای اینکه بتوانید درب برقی را باز و بسته کنید عموما دو روش وجود دارد با دانستن آن می توانید به راحتی درب را باز و بسته کنید.

اولین روش : درب اتوماتیک از یک باتری ذخیره نیرو برخوردار است و شما می توانید از آن در هنگام قطعی برق استفاده کنید تا درب باز و بسته کنید اگر برق منطقه تان زود به زود می رود باید نسبت به نصب آن اقدام کنید. 

دومین روش : اگر باطری ذخیره نیروی نداشتید باید چه کاری انجام دهید؟ در جک پارکینگ بازویی ماکسیم 300 یک آچار خلاص کن دستی وجود دارد به شما امکان باز و بسته کردن درب پارکینگ به صورت دستی را می دهد در هر زمان که ریموت نبود یا قطع برق اتفاق افتاد بهتر است این آچار خلاص کن را همراه خودتان داشته باشید تا به راحتی درب را در هر حالتی که می خواهید قرار دهید. اما نکته ای را باید در این باره بدانید این است : در مواقع خیلی ضروری از آچار خلاص کن استفاده کنید چراکه به مکانیسم درب برقی آسیب می زند. 

بیشتر بخوانید:

بازکردن درب اتوماتیک بدون ریموت کنترل

خدمات پس از فروش جک پارکینگ شامل چه مواردی می شود؟

باز و بسته کردن درب اتوماتیک در زمان قطع برق

بدون ریموت درب اتوماتیک را چگونه باز و بسته کنیم؟

برای شما هم پیش آمده زمانی که از خانه خارج می شوید برداشتن ریموت را به کلی فراموش می کنید و آنقدر دیرتان شده نمی تواند دوباره وارد خانه شوید آن را بردارید اولین روش استفاده از آچار خلاص کن دستی است با این روش به راحتی می توانید درب اتوماتیک را باز و بسته کنید. 

اما بعضی اوقات قطع برق اتفاق می افتد و اینکه رفتن برق از قبل خبر نمی کند شما باید آگاهی کامل را نسبت به این موضوع داشته باشید و مطلع باشید در این لحظه باید چه عکس العملی نشان دهید. 

اگر دقت کرده باشید یک طناب قرمز رنگی در نزدیکی در اتوماتیک نصب شده شما با کشیدن آن طناب اهرم را به سمت پایین قرار داده و درب با دو دست به راحتی حرکت داده شده و باز می شود. درست است این کار شاید کمی دشوار به نظر برسد به همین ترتیب باید از شخصی برای اینکار استفاده کنید تا این کار برایتان راحت شود. 

اما قبل از اینکه اقدام به همچین کاری کنید حتما نکات ایمنی را در نظر بگیرید. حتما قبل کشیدن طناب نسبت به قطع برق درب اتوماتیک مطمئن شوید و دقت کنید پشت درب کسی نباشد ، حتما باید دوباره طناب را به حالت قبل بازگردانید تا درب اتوماتیک به طور خودکار عمل کند.

پیشنهاد برای مطالعه:

دلیل باز و بسته نشدن درب اتوماتیک

دربازکن برقی مراکز تجاری

موارد مهمی که هنگام قطع برق برای باز و بسته کردن درب برقی بدانید!

اگر درب برقی باز بود و قطع برق اتفاق افتاد بهترین کار صبر کردن تا آمدن مجدد برق است و به هیچوجه نباید از برق اضطراری استفاده کنید چراکه به درب آسیب جدی وارد می کنید قبل از اینکه با فرد متخصصی در این خصوص تماس بگیرید بهتر است کمی صبر کنید تا برق وصل شود. 

باز و بسته کردن درب پارکینگ باید اصولی انجام شود تا مشکلی برایش پیش نیاید. بهتر است از درب اتوماتیک پارکینگ از وجود قفل دستی هم برخوردار باشد چراکه قفل اتوماتیک در صورت قطع برق از کار می افتد و نمی تواند امنیت را برقرار کند بنابراین داشتن قفل دستی به نفعتان خواهد بود. 

باز و بسته کردن درب اتوماتیک در زمان قطع برق

سفارش درب اتوماتیک با کیفیت از سوپر لایف

اگر در نظر دارید بهترین برند درب اتوماتیک را برای پارکینگ ساختمان مسکونی و محل کارتان نصب کنید ، درب اتوماتیک سوپر لایف می تواند این خواسته ی شما را برآورده سازد. شرکت سوپر لایف به عنوان بهترین برند تولید درب برقی ، جک پارکینگ در بین مردم شناخته شده است. 

سعی ما بر این است که درب اتوماتیک را با در نظر گرفتن استانداردهای اروپایی و همراه با کیفیت فوق العاده ای خدمت شما عرضه کنیم در جهت مشاهده ی انواع کیت جک پارکینگ و لوازم جانبی کافیست به صفحه ی فروشگاه آنلاین سوپرلایف ما مراجعه کنید. 

Print
5566 رتبه بندی این مطلب:
2.8
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright